Logo C.Light.Wise
Over het project
Ondernemen betekent experimenteren, leren en groeien. Bij de groei en transformatie van een onderneming hoort natuurlijk ook een nieuwe logo & huisstijl. C.Light.Wise geeft advies, ontwikkelt lichtconcepten en maakt lichtontwerpen voor binnen- en buitenruimtes.
Briefing
Kernwoorden voor het nieuwe logo waren: zacht (maar krachtig), open en transparant. Ook moest het nieuwe logo het licht en lichtval symboliseren.
Resultaat
Dit nieuwe logo heeft al deze elementen in zich. Door het gebruik van een witte, grijze of zwarte achtergrond worden subtiel daglicht, schemer en licht in de duisternis gesymboliseerd.
Aanbeveling van de opdrachtgever
"Lydia is een fantastische ontwerper met oog voor detail én opdrachtgever. Ze weet wensen en ideeën feilloos te combineren tot een ontwerp, in dit geval logo en huisstijl, dat precies de uitstraling heeft die ik voor ogen had. Geen vraag is te veel en ze gaat meteen over tot actie. Ik kan Lydia zeker aanbevelen voor degene die op zoek is naar een grafisch ontwerp met de extra 'touch'!"
- Carlijn Timmermans, MA Lighting Designer, C.Light.Wise
Meer werk